Nu ni börjar det hända grejjer.

Jag ska åka till stan och köpa mig en vinterjacka. En riktigt skidjacka! Visserligen blir det möjligtvis en reavara från herravdelningen. Men: Jag brukar inte va den som direkt hänger vid skidbackarna på vardagarna på helgerna. Så det får duga åt mig:)

Jag ska äntligen köpa mig sånna där klossar att sätta under sängen så att jag kan få bort den där STORA sängstommen och flytta min säng.
Den står bokstavligen mitt i rummet just nu. Väldigt opraktiskt.

Min presentation är klar! JA äntligen. Nu ska all fakta bara prentas in: Som jag har tjatat på. Och efter som att jag itne skrivit rent nått papper på vad jag ska berätta så kanske jag ska göra det med. Sen ska jag kolla över lite levnadsstandard i världen också. Så. Ha en trevlig dag! Ses sen när jag kommer tillbaka:)

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0