Ögonen ploppar ut!

Jag är trött och ont i magen.
Jag och Linnea körde hårt i simhallen idag! Eller jag körde hårt med henne iaf^^
Snart är vi båda sommarsnygga och fort går det innan det är dags för att resa iväg till Grekland. Eller ja. Det kanske ska blir vår först? Och så kanske man ska ta och åka på den där skidresan.

Det kanske blir Snowboard ändå. Jag har velat fram och tillbaka hela tiden så jaa kanske hinner ändra mig 3 ggr till. Men ska se och kolla hur mycket en sån där Multi-pass-kit-grej kostar. Sen får jag väl bara ta och välja. För om det inte är så mycket dyrare kanske jag kan ta det, och åka både snowboard och skidor. Thihi!

Nästa hållplats:
Hemidan för skidresan vi ska åka på!
Och kylskåpet. Jag är sugen på ett glas mjölk.


Byebye pumpkin pies!
(Det var en som sa så nyss på tv nyss, typ hela tiden!)

SnickSnack
Tankar från: Linnea

Känner mig som spagetti, bävar inför morgondagen. Men jag tror jag kanske lyckas se genom smärtan och tacka dig på tisdag ;) haha. För att du tränar mig så bra och gör mig så musklig.

2010-01-24 @ 19:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0