Så är man hemma igen.

Tebax ifrån skolan.
 och klockan är inte ens 2. Det känns bara toppen!

Hade tänkt träna lite, men nu sitter jag och fikar istället. haha. kanske blir någon "hälsning till solen" sen bara för att göra nått.
Men nu ni ska jag se några avsniott av PA bara för att skratta åt Patrik som nog är den larvigaste person jag nånsin sätt som försöker vara macho.
Sen läsa jättemycket i engelska boken. som är sååå roolig! Not.

Men men. ha en skön eftermiddag tills vidare!


SnickSnack
Tankar från: Fiski

svar: jag kommer nog köpa dem, de kostar bara 1000 spänn så det är rätt värt det! dock tycker christoffer de är skitfula xD men jag kan i alla fall inte ha dem när jag är med honom för då blir vi lika långa ><

2010-01-13 @ 15:45:42
URL: http://technophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0