Så taggad till att träna!

Sitter och kollar på biggest looser och känner att jag vill ut och springa, köra några situps eller armhävningar. Jag vill träna!
Men när jag ska sätta igång tappar jag lusten. Bra iaf att det kommer en på söndagarna för då måste jag ju träna.
Men imorn, då blir det andra bullar! Funderar på att starta lite nu. Kanske ska klara 2x50 ben böj? eller nått annat. Ja något blir det. 

Kan inte ni säga nått som ger en motivation till att träna?

SnickSnack
Tankar från: FRIDA RYMAN!

Det är ju så stöööööööört skönt när man är helt slut efter att ha tränat, och när man är sådär hungrig som man blir efter man har tränat. ÄLSKAR DET! : D

2010-01-21 @ 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0