Sådärja

Nu är arbetet inlaggt.
Och imorn skulle jag visst vara nästan klar med nästa stora arbete. Hehe. Ska nog upp och läsa och skriva lite tror jag.. Absolut!
Det är inte bara en grej som ska vara klart. utan 2. Ojoj! Jag har endast valt land på geografin. Jag borde vara halvägs genom arbetet just nu! Men så här! Jag blir klar med hälften av arbeter till Samhällen idag. Gör klart det imorn. Och på lördag startar jag geografin. ev. gör helklart på samhällsgrejen., Superdupermegabra plan! Men Det gäller för mig att hålla det.
SÅ byebye! Ska ta mig en skrivar tur I think!


Ohj jagh snackar visst endast plugg nu förstiden. Men det är så mycket! Det är väl bara bra om man pratar och skriver när saker och ting börjar bli för mycket.
Men det tråkiga är. Jag har inte hunnit med så mycket med mina tankar och så. Det var ett tag sen jag kom på en sån där snilleblixt.
Nepp morgondagen ska spenderas på bästa sätt. Baslektion börjar ju också.. ja det får bli bra helt enkelt. Jepp jepp.

Vi ses hörni. JAg vart helt plötsligt inspirerad till att läsa lite. Eller för att sköra några situps^^

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0