Surt som en citron.

Nu har jag varit jätteduktig. Ville göra något kreativt, så jag bakade en kaka.
Det blev en sockerkaka med citronsmak. Och eftersom att man bara använda skalet på citronen så utnyttjade jag hela genom att även göra citronsorbe.

Nu ska jag bara vänta på att sorbe saften ska kylas ned så att jag kan sila den och, ja precis, frysa in den.
Men så tänkte jag: "Vilken idiot äter sorbe på vintern?"
Men vilken tur då att allt håller sig så mycket längre om det är nedfruset. Så det blir gott frammåt våren och sommarn med egengjord citron sobre. MM-m

Ibladn så kan man.

SnickSnack
Tankar från: naztybunny - följa varandra via bloglovin!? =D

Wiiiee vad kul :)

Okej säg till när du lagt till mig :) allt bra idag? kram

2010-01-27 @ 20:49:59
URL: http://naztybunnyswe.blogg.se/
Tankar från: naztybunny - följa varandra via bloglovin!? =D

Åfasen du e snabb :) lägger till dig oxå :)

2010-01-27 @ 20:56:06
URL: http://naztybunnyswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0