Svenskar är allt ett älskvärt folk.

Det bevisade iaf deltagarna i Paradise hotell. Att det inte gör nått för dem att kyssas så inför andra. Liksom i en halvdan fyrkant i poolen. jaja. Mysigt ska det va när man är i final.
Ja, jag vet att jag är lite sen med att kommentera det. men hinner inte och orkar inte se det under sändningstid så det får bli att kolla Web-tv istället.
Sverige, måste vara för våran höga jämställdhetsstatus vi har blivit så älskvärda. Vi visar ju vår passion hit och dit. Försöker göra alla glada. Hoppas jag iaf att alla försöker med! Sprider glädje till våra nära och kära. Toppen.

Bara för det, på projektarbetet sen. Ska vi du och jag bjuda expediter på kakor då Camilla? Som för grej till våran cafè dröm? Eller typ kaffe? KAFFE OCH KAKA VARJE ONSDAGSMORGON?! blir inte det toppen? ELLER?


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0