Tillbaka ifrån staden.

Eller det var jag för flera timmar sen ( ung. 2). Men jag satte mig vid datorn först nu:)
Träffat Linnèa var jättemysigt och vi har tittat runt lite på vart vi ska resa i sommar.
Sen träffade vi Nilla. Hon följde med in på fiket Choccolata och sen följde vi med henne och kollade på jeans. Hittade snygga fina högmidjade som passa henne riktigt bra:)

Jag hittade även en redigt snygg body. Eller hittade den för nån vecka sen. Men nu är den min:D Yäy.
Så här ser den ut:
Snygg va?

Tycker jag iaf. Nu kanske det inte är tänkt att jag ska se så porrig ut. Men ville ju visa upp den :)
Nästa gång blir det nog med ett linne under och en kofta till.
Det blir ju bara assnyggt!

Japp o så köpte jag finfina ballerinaskor till min kusin som fyller imorn.
Och så köpte jag skidglasögon och underställ till skidresan som är i februari.
Nu är frågan.... VAD SKA JAG ÅKA?
Snowboard eller skidor?
Vill helst snowboard. Men jag har ju inte direkt åkt skidor så mycket.
1 gång närmare bestämt. Så alla tjatar om att jag borde välja skidor. För safe liksom och för att det är lättare att lära sig det först. Men jag har väl fått mig en master nu till att lära mig snowboard. Eller hur, Mattias?

Kramar.
Nu ska jag stirra på gamla bodybuilders..


SnickSnack
Tankar från: Camilla

ÅHH vad snygg! :D vart köpte du den? :D

2010-01-04 @ 20:56:03
URL: http://sunandstorm.blogg.se/
Tankar från: Camilla

Svar: Haha ja jag är nog en liten idiot x'D

2010-01-04 @ 22:06:03
URL: http://sunandstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0