Tisdag

God morgon mitt härskap!
Dagen idag går ut på att göra en asgrym presentation av mitt arbete..
Kanske visar den här sen på tisdag^^

Hm. det var nått med jämställdhet och media jag tänkte på nyss.
Jo, det var ju:
Börjar det inte bli tvärt om nu? Att kvinnorna trycker ner männen? För jag ser nästan kvinnor överallt i tidningarna nu för tiden. Eller i alla medier. Programledare där, nyhetsreporter där, skribent där etc.etc. Är det inte nått jämställt vi letar efter? Att alla visas lika mycket och betyder lika mycket.
Jag vet att folk tycker att det är kvinnornas tur att få högre chefsjobb och sånt. Men det är inte samma sak som att ta över helt. Eller har jag fel?



SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0