Torsdag- Snart Helg:D

Torsdag den 21 januari.
Vad är det som är så fantastiskt med den här dagen då?
Jo jag tror bestämt att det är någon som jag känner som fyller. Nu ska vi bara komma ihåg vem det är.
Möjligtvis kan det ju vara han Gustav. Jag drömde ju om honom inatt. han stod och snattade i en korvkiosk har jag för mig. Eller jag minns inte helt, men det var i alla fall en dröm där jag kom på honom att göra nått.
Nej, nej! Inget snuskigt! Nej det var mer nått busigt lite småpojksaktigt. Ja, typ stjäla från en kiosk.

Jag får gå runt och tänka på drömmen idag ifall jag har en tråkig lektion eller nått.
Andra lektionen med psykologi idag. O, jag har redan bra kännslor för att det här kommer bli kul:D
Nu ska jag gå runt och sjunga ut högt till MAndo diao och fiza det sista.

Ciao mia amici!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0