Varför går jag inte och lägger mig?

Jag är jättetrött. Gäspar som en galning. Har ont i rygg och axlar efter att suttit böjd framför datorn = snart sån där jobbig huvudvärk om man rör på nacken förmycket.
Tillockmed min katt tycker att jag borde gå och lägga mig. Han cisar det ganska tydligt med att gäspa och sen glo på mig som om jag vorre en galning som satt uppe när mina påsar under ögonen nästan trillar ut ur ögonen.
JA, Han la sig äntligen ner!

Men nu till frågan. Varför går jag inte o borstar tänderna och går och lägger mig?
Antagligen för att jag är en sån där galning som min katt visar med den blicken.
Men jag vet inte. Spännande att sitta uppe?
Både ja och nej. Hittade en liten rolig figur och väntar nu på att hon ska logga in på msn.
Och när man talar om trollen (i det här fallet skriver) så loggar hon in.

haha nu ska jag snacka snygga bakgrunder. Eller nja. Jag sk anog sova. Min huvudvärk kom precis...
 
Min katt. Här i fullgång med att äta ost. Hann inte ta kort på hans talande blick. så ni får nöja er med den här.


Puss och Godnatt för nu ska jag verkligen krypa ner i min säng!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0