är det såhär det kommer bli sen?

Kommer jag vara trött på mitt arbete redan efter 4 dagar?

WOW! Det är visserligen givande. man får en väldans inblick i hur människan fungerar och så vidare. Men Urs vad trötter man blir i huvudet. Trots allt vill jag ju ändå jobba med människor. Vilket jag gör nu under fyra veckor (tre och en dag till) Me jag har sagt att jag vill jobba med ett antal år yngre människor. (lågstadielärare) Nu vet jag inte om jag skulle orka det. Känns lite trumpet faktist.
Tänk att behöva gå till jobbet och tänka: NEJ! Det vill inte jag riktigt. Fast ja, vi får se vad ödet har i tanken när jag väljer väg. På något sätt ska jag ändå se till att jag dör lyckligt.

Och lova mig att försöka svälta mig om jag någonsin tappar tänder och matlust. *ryser*

SnickSnack
Tankar från: Camilla

Låter som du har det trevligt :D

2010-07-23 @ 21:55:40
URL: http://fuzzysugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0