buhu. typ slut.

Nu slutar mitt sommarlov i stort sätt. På måndag börjar arbetet på äldrecentret på snickaregatan 34:a. Väldigt kul eller vad tror ni?

Så mina tankar har redan börjat ta fart mot skolan och så. SIsta året nu. Absolut sista året NÅGONSIN i gymnasiemiljö. Jag känner en ENORM lättnad samtidigt som jag skulle vilja att livet saktade ner bara några dagar. För på något underligt sätt så längtar jag inte alls på att få sätta mig vid bänkarna igen. Jag har mer lust att... atte.. ehm. Massera?
Nej men ta hej hallå! tripper lite varstans. Nu när man har kärkort är det faktist helt ok att bara säga bombayars och sätta sig bakom ratten för att drs någonstans.
Hela sommarn har andats av impulsiva slaganfall, så att nu behöva planera sina dagar och veckor är ett inget som jublas över.

Men nu ska jag ta mig en stilla sittning och läsa ut några kapitel i boken jag har lånat. Allt för att försvinna ifrån sverige i några timmar.


Är det någon som vill dra till Danmark med mig?

SnickSnack
Tankar från: Madde

Lycka till på jobbet :D

2010-07-20 @ 16:56:05
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0