Efter 2-3 dagar.

Nu hare gått två dar och hakan har växt sig större. :( jag kommer aldrig vilja visa mig ute igen :O
Jag ser skitful ut med en blåsprängd haka som bara växer och gör mitt ansikte fyrkantigt.

OCH JAG ÄR SUGEN PÅ ROSTAT BRÖD!
men vad får jag istället? Jo Smoothie!  AHHH! jag är extremt trött på smoothies just nu. Man blir inte mätt på det så man måste ta 2 glas!!! Ochi varenda smoothie recept ingår självklart banan. Jag är här med urless på banansmaken! Den och den där vidriga munsjöljet med bakteriedödande medel!
Jisses. Det ända bra med det hela är väl att jag går ner de kilon jag gick upp under semestern i grekland och midsommahelgens alla måltider!

Nu ska jag fixa till islatte!
:)

SnickSnack
Tankar från: Camilla

Vad är det du gjort med hakan? :O

2010-07-01 @ 15:52:44
URL: http://makewaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0