Mhm jaha.

Inte så underligt egentligen; att när jag planerat något så kommer bara två. Men det hade jag nästan räknat ut när veckan hade nått mitten. Det bara är så.

Avslutning idag. Trodde den aldrig skulle ta slut. Hade sån himlans lust att bara köra hem och sova. Lite hängig är man allt efter gårdagen. Det är den värd! Mycket skratt och skålande. Grattis till Emelie som fyllde 18 och sovstund hos Millan och hennes appartment. Ett liv jag kan vänja mig vid. Möte med trevliga människor som man tydligen redan har någon form av historia med. Underliga förhållanden satte nummer i telefonen och man har en ny sms-kompis, den här gången kansek man ses oftare. Vad vet jag?

Jag skriver i gåtor idag. Men det är väl för att införa lite mystik i allt. Det är så jeklans monotont nu förtiden. Allt kan man räkna ut, aldrig någon överraskning. Eller mystik för den delen. Det kommer bli så härligt skönt att komma bort från Sverige en vecka. Till ett ställe där jag är allt annat än van vid. Värmen, folket, maten och havet. Jag hoppas verkligen inte att det här blir den sista resan jag gör.

Vet ni, jag är inte deppig, jag är bara lite trött. Med en lycka som spirar emellanåt med osm idagens gråa väder bara inte har sin lust att infinna sig.

Får se om jag hinner skriva imorn, annars så önskar jag er en god sommarstart och ett o-monotont liv!

Puss och Kram!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0