Mitten i sommar.

Jahopp, jahopp. Det märks att man börjar bli lite egen när man börjar bli irriterad på allt föräldrarna gör.

Här har man vart borta i över en vecka och när man kommer hem är ALLT som vanligt; Mamma gnäller, Pappa lyssnar, David Tjurar, Mormor bråkar, Farmor klagar och Franz smiter. Är det någon mer som förstår varför man funderar på att ta sitte packe och dra?
kanske till det där rumnet som är ledigt his Maria? Ska se ifall det är ok.
Annars har jag ju mitt älskade plastkort. Ska bara se ifall man kan få sig en omarbetat bil att fungera så att jag själv sen kan sätta mig och bara köra iväg, utan en massa frågor ifall man kan låna bilen eller inte.

Är det någon mer än jag som är lite sugen på att åka och se Twilight-maraton på tisdag? För 275 kr^^

Ska fråga Josse. Japp japp

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0