Nämen vilken lycka!

Jag fick MVG i Geografi! WOHO!
Jag fick VG i Samhäll! Woho! (igen)

Det här känns väldigt bra måste jag säga! Lyckllig för betygen och grekland om bara några dagar!
Funderar ändå på att sticka in till trädgårn. Kanske så för en timma bara:)
Hippefäzten är ju ikväll! Har ju sagt att jag ska gå. Så borde väl det.
Ska bara se biggest looser först. sen åker jag in med min kära bil och pakerar onödigt långt ifrån trädgårdsföreningen för att träffa alla söta hippisar och inte missa något. haha.

Aja.
Puss på er söta små saker. Efter kaffet vart jag visst lite peppad igen. Woho! (igen) (igen) 
Såhär glad blev jag efter betyget.


(Nu är det slutsnackat med betyg. tror jag.)

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0