Det är segt

Inläggen, jag vet! De segar ut. Försvinner lite. Men det känns som att jag inte har någonting att skriva om. Men egentligen har det aldrig hänt så mycket i mitt liv som det gör den här månaden. Varje helg sen förra har det varit nått kul. Förra lördagen var ju mammas överraskningsparty. Det var lyckat under kvällens gång första gången jag (med hjälp av en kompis) lyckades planera ett fint litet kalas passande alla åldrar från 5-45 utan föräldrar som blandar sig i förmycket. Pappa fick visserligen hjälpa till en aning men det var nästan helt utan hjälp:)
Dagen efter var väl inte lika kul. Och äntligen har det lugnat ner sig.

Denna nyligen gångna lördag spenderades först hos linnea sen på Strandgatan 2 där vi firade 3 tjejer, nyligen fyllda 18. En roligt partaj där alla gäster skulle ha svart-vitt. Så min outfit vart ett par högmidjade svarta byxor med en spetsbody med en bikiniöverdel under och över det för att inte se för porrig ut en vit skjorta, och till det vita görsnygga klackskor som inte passar sig för väglaget som råder just nu^^
Med lite vin i kroppen tog jag mig iaf igenom snön och gruset fån rese C till klubben vi skulle till^^
Tyvärr har jag ingen bild på kläderna men ni får höra med andra polers till mig ifall ni vill veta om det var snyggt^^



 The spring is running with us.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0