Det skulle vara kul.

Vi pratade om våra projekt som vi ska göra i trean idag. Och jag har länge haft en idè om att åka till africa och studera deras musikkultur. Så min briljanta idè blev : Musik som kommunikation. Det är då meningen att jag ska bo i den svenska skolan i Kenya om jag kan få bidrag till det och tillåtelse. De gör där utflyckter till Kenyanska skolor och jag kan då få en inblick i hur dem har det. Har hört att det är en enorm skilnad. Och tack vare att det är en svensk skola så måste jag ju kunna få åka dit eller hur? Jag utsätter mig ju inte direkt för någon fara och jag kommer inte ligga efter i skolarbetet eftersom att de följer den svenska läroplanen.

O jag ser fram emot om de svarar där nere!
Vill ha svar nu! Skulle vara svin kul isåfall! :D

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0