Livet med tandställning

Jag tänkte att ni kanske undrade.

Nu såhär efter några veckor irriterar jag mig inte så starkt på tandställningen. Jag medger att verkar ovanligt glad över den, men mitt sätt att hantera jobbiga och traumatiska saker i mitt liv(obs ironi) med att vara lite skojig om den/det.
Jag kan skriva lite för och emot:
Emot: Det fastnar saker i den. Uäk! för äklig hamsterliknandekindmat som har legat där sen jag sist åt.
För: Jag har ju alltid nått att göra de följande 2 timmar efter att jag ätit. Tummen upp för att slippa vara sysslolös.

Emot: Den skaver och gör avtryck mot min underläpp.
För: Jag har ett coolt avtryck innanför min underläpp. alriiight!

Emot: Min tunga känns alltid delad på grund av den där spången i gommen.
För: OMG jag har typ en sånn där konstig tattuering. PÅ TUNGAN! (+ att jag har nått att visa upp när vi ska vara värst om jobbiga saker och sånt)

Emot: När man äter spaghetti fastnar det i den där grejjen i gommen så att man har en del omslingrad runt spången och resten halvt nere i strupen. Total chans för att kräkreflexen ska sätta igång. (Vart så idag.)
För: Jag har nått att ursäkta mig med när folk tror att jag är påväg att utveckla bulimi, nä skämt o sido. Jag har en anledning till att äta sakta och för att tacka nej till spaghetti.

Nu kom jag inte på så mycket men jag kanske uppgraderar det här senare.




Jag köpte en skinnjacka idag. För ca 300 spänn. Behålla eller lämna tillbaka? That's the question.

SnickSnack
Tankar från: denise wallberg - ♥

sv: haha, aw :) la till dig nu ! kram!

2010-03-24 @ 18:20:06
URL: http://denisewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0