Nu vill jag bara resa!

Kollade in kostnaden för att resa till london. Just nu om man beställer till maj och två veckor frammåt till juni kostar resan fram och tillbaka med flyg ca 270 kr. + hotell vet jag inte men men. Jag har en enorm lust nu iaf att boka in resa till gänget som ville till london! Helst skulle jag vilja resa till New York dårå. (ni vet inlägget innan) Men London duger det med!

Dagens resa: Vaknade kl 06.33 och kände liksom på mig att dte var något fel. Men vad? Kollade på klockan en gång till och; "FAN! jag ska ju upp nu! Bussen går om en halvtimme! (typ)"
 Så upp jag går med andan i halsen och börjar välja kläder. I min sömndruckenhet lyckas jag ta på mig alldeles för lång tid, mer en 10 min iaf! Ner i tanken på att först tömma morron blåsa o sen stressa fram mackor och juice men innan jag hinner stänga dörren om mig kommer pappa ner och säger att han gärna vill ha sina kläder först. Så upp med dörren, ut i köket, fram med frukosten och sen Äntligen. Tillbacks i köket och i ren hunger och stress hinner jag klämma i mig 2 pågenlimpamackor och 2glas juice. Viktigt att till lägga att det var med stureost på (den bästa sortens ost ;) ). Denna fina frukost han jag få i mig på 7 minuter så nu vare att stressa uppåt igen och försöka fixa nått åt mig. Jag såg nämligen ut som en sombie. Ganska vanligt att jag gör. Missa borsta tänderna och ut. Jag han till och med stå en stund och samla mig innan bussen kom och Carro "räddaren i nöden för min andedräckt" borg och satte oss lugnt i en två sitsplats på väg till skolan.

Att jag stressade i mig två mackor var nog ingen direkt höjdare. Satt hela vägen till skolan med kramp i magen och en panikslaget huvud som skriker: "Nej, bara jag inte blir bajsnödig". Det vart jag inte :)

O jag har fortfarande ont i magen:(


 Hoppas ni ser hur ont i magen jag har (A)

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0