Oj vad sällan jag skriver.

Men jag orkar inte. Jag sitter ju nästan och tjuter för att det är SÅ mycket pågång just nu. Och inte blir det bättre när jag lovat att jag ska fixa till en 18års kidnappning och jag har precis avslutat en överraskning till mamma som tydligen sluta i katastrof. Hur 17 ska jag klara av detta?

Det är:
Geografi.
Italienska (Oh Shit!)
Körlektioner och teori.
bråk med mamma pga idiotfesten.
Åh! det är så mycket mer men känner att jag bara deppar er om jag skriver det.



Men festen var faktist lyckad bara dagen efter kunde gärna ha hoppats över. Jag har aldrig, ALDRIG skrikit åt min mmamma förut. Men urs igår. Det är fortfarande megaspännt mellan oss. Men nä. Hon gjorde mig besviken.
VADÅ VI BARA JÄVLAS MED DIG!?!?!?!?! Argh!

Men aja. Jag ska klara en dag itaget bara.

Det här blev ett väldans fövirrat inlägg. Men Just a Fool can make Sense!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0