Skidresan

Jag behövde komma igång igen med några inlägg innan jag började få det där suget att blogga hela tiden.
Haha vilken närd jag är "Suget efter att få blogga" Pfft. Men ärligt. Det är som hm sex? Ni vet man börjar lite smått och helt plötligt är man lite fast och kan inte riktigt klara sig utan det. Men det kan dock bli så att man blir beroende. Missbrukare. Det kan även resultera i att man tröttnar när man väl kommer på att man har skrivit så mycket att man inte har någonting att skriva längre. Om man inte är en sån som gillar att upprepa sig 10 000 gånger ifs.

Men nu tänkte jag berätta om skidresan:
Den var AWSOME! Innan tyckte jag att snö var lite halvkul. Yes! Vid jul men efter några veckor i januari så känner man mer "Die snow, DIE!" Har inte trivts i snön som jag gjorde den här veckan på länge. Det var helt Amazing, Totaly!
Och nu kan jag äntligen åka skidor! Trots att jag ser lite tafatt ut men jag kommer nerför backarna iaf! Och jag funderade starkt på att åka väggen (Den 45graders lutande backen i tandodalen) Hehe. Kul där när jag backade undan. Kände mig mesig. Så nästa gång du backe! Då ska du få se på gröngäling på hal..snö?

Men iaf. Åkte med ett riktigt härligt gäng. Några proffsåkare till familj och så jag och viktor. Nybörjarna. Men han och jag klarade oss riktigt bra! Första dagen fick han lite extra hjälp av Lizette, Jag hade åkt engång tidigare..i åttan... så det gick ganska fort att förstå konstruktionen, så att säga.

Men här kommer lite bilder  på gänget. Resten finns på Facebook.
 Den här bilden är cool!

 Gillar den här bilden på Lizette och Victor:)

 Visst är vi gulliga?




Aja. kolla in facbook typer!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0