Vad jag gjort de senaste dagarna:

 Jag var på konsert med dessa:)

 Innan konserten köpte jag dessa shorts.

 Och en ny kappa! Assnygg jue!

 Timo till höger och en otroligt mysigt-snygg basist till höger!


Det var lite i bilder. Annars hände det inte så mycket.

Pluggdag på lördan plus kolla ifatt på how i met your mother. Varför lever inte jag i new york?
Tänk er mig sitta där på ett mysigt kafè med ett mysigt gäng. Japp det gänget jag var med på volleybollen kanske? (berättar om det snart) Med min otroligt snygga kappa jag köpt, med en latte i hand och bara trivas med att jag är en populär massör. Japp det ska jag bli! Massör!

Eller jag kanske till och med äger kafèt och sitter o tjattrar med en av mina singelkunder som kommer dit i tid och otid och käbblar om allt möjligt. Självklart står jag vid kafèdisken och håller koll på att gästerna får den service de är värda. Och sen på morgonen går jag återigen upp kl 8 eller något för att jag har en inbokad kund kl 10 som vill ha en helkroppsmassage. Vilken tur att det är fler som jobbar på kafèt. (Hehe jag är svensk! Jag har stavat kafè med k i HELA inlägget. Någon som blev irriterad)

Vad som mer hände: Söndag: Jobb. Sen hård träning. Sånn där träning som jag inte gjort på ett år! Japp ni hörde mig rätt ett år! Jag ska berätta för er varför i nästa inlägg. Det här blir för långt annars.
Sen bidde det Volleyboll. Vi hade fått fri-entré biljetter utav en kär liten Frida. TACK FRIDA FÖR MÖJLIGHETEN ATT SE PÅ SNYGGA LÅNGA KILL.... MÄNN!
Det var SM (?) och LVC VANN!!! WOHO. men nu minns jag inte alls mot vilka. Örljunga? (Heter det ens så?)

aja. Efter många men, med och paranteser. Här slutar dett ainlägg:)



SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0