Visa mig tydligt!

Jag ser solen och blir glad. Ser dig (såg du mig?) och blir ännu gladare. Kan inte sluta le, vill hoppa på dig och skrika HEJ!, men samtidigt vill jag springa och gömma mig. Du gillar ju inte framfusighet. Eller?
  Drömde om dig inatt. Det var en bild som flög i luften. Men sen blev du mer verklig, du fick ben och armar, mage, axlar, huvud. Varför märker du inget? Varför ser du inte.. Jag ska nog hoppa på dig och ropa hej nästa gång. Du kanske böjar fatta vinken då.



Matteprovet gick bra. Eller det känns bra ialla fall. Vilket brukar betyda att dte gick asdåligt. Det är bara att vänta och se. Vi slutade igentligen sen (kl 10.10^^) men med lite övertalning av the friends of mine så stannade jag kvar istället för att ta 10 bussen hem. Det vart lunch på Ghingis! Mumsigt värre ni! Det var ju nästan värt:P hahah jorå det duger.
 Igentligen är det skolan är vår nu på skolan men jag kännde mig så otroligt opepp på det så det vart att åka hem istället.

och här sitter jag nu ^^

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0