1:a Maj.

O alla vet väl vad det betyder?

Imorn fyller man ju 18:O
Det är inte lite att hurra för! Synd bara att halva dagen går at att arbeta. och att det är söndag så jag får inte riktigt utnyttja mitt lägg:(
Aja. Det är väl bara att vänta in allt annat som ska hända! hm. Spännande tycker jag för jag har ingen aning om vad som kommer att ske! Bara att nåra kommer o kidnappar mig. Vid två typ. Eftersom att det är då jag slutar jobba. Eller jag tror det blir två.
Men nu dyker alla frågor upp. Ska jag byta om o duscha o så (jag jobbar i simhallen..) Eller ska jag ha badkläderna på mig? Kommer ni dyka upp i rrummet där jag arbetar, Linnea vet ju vart det ligger, Eller ska jag ta mig ut till tamburen. Det ända är ju att det blir svårt att få tag på mig om ni inte smsar innan kl 2 eftersom att jag dusckar därefter.

ÅH! nu fattar jag vilka tankar Nila gick igenom när hon skulle "korsfästas" på långfredagen!

SnickSnack
Tankar från: Nilla

Hahahaha, visst var det lite obehagligt! xD

2010-05-02 @ 17:32:01
URL: http://facenilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0