Denna huvudvärk!

Den tar kål på mig. JAg bryter snart ihop om den inte slutar plåga mig! WHY!!! Oh WHY!

Men andra tankar. Firade farfar igår. Eftersom att jag är hes och folk litade på att jag skulle ta ton: "Men du går ju musikklass!" så blev tonen allt för låg. Eller inte alltför låg för mig. Jag klarade den ganska bra. Hehe. skrovelskrovel. Vi sjöng "Jag är en fattig bonddräng.." För er som inte vet det; Min Farfar är en bondson.

Annars då, förutom huvudvärken, var ganska glad nyligen för att solen sken. Gjorde mig beredd att gå ut och sätta mig med en kopp kaffe eller te. möjligtvis cola. Men nej. Helt plötsligt invaderade molnen och det blåste upp, till storm?
Jobbigt jobbigt. Men snart bär det av till Mjöl och Lin. (Litet internskämt jag menar egentligen Mjölby och Linnea!)


Här är min tatuering förresten


Söt va :)

SnickSnack
Tankar från: Linnea

asnice my friend! <3

2010-05-24 @ 08:46:45
URL: http://chokladpralinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0