En natt, en natt kvar

Första natten funkade. Nu känns det lite anorlunda. men jag tror det kommer gå bra. Så länge jag har franz :) Om jag inte haft Franz hade jag förgått av rädsla!

Men en annan sak tänkte jag på. Det är 2.5 vecka kvar i skolan. Jag sitter snart på en strand i greklad och spanar in alla snyggingar som spelar volleyboll.

Snart så! Men först:
Dialog i Italienska.
En Geografi uppgift för att få MVG.
En Matteuppgift, mest bara för att.
Tre prov. I Italienska, Historia och Svenska. Woho! Not!
glömde jag nått? SÄg till i såfall.

Nu ska jag iaf gå och sova. Försöka. Vi ses imorn. Alldeles trött.


SnickSnack
Tankar från: Madde

Hoppas du klarar mvg:t :) .



Kom på att jag borde kommentera någon gång när vi ändå följer varandra med bloglovin. Ha en underbar dag.

2010-05-26 @ 09:17:57
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0