Hej är ni kvar?

Jag har varit lite sysselsatt i veckan. Dålig ursäkt att inte uppdatera men whatever.

Allt känns lite Whatever nu förtiden. Det är vissa stunder jag känner något men annars är det mesta blaha blaha.
Fast jag tror det har börjat vända :)

Skolan. Den tar en jävla massa must ur en. Är det inte inlämning så är det en konsert eller nått annat stort.
Årets konsert var inte direkt nån höjdare om man kollar från min synvinkel.
---> Ballad konsert med en bas som inte hördes i montern. (Montern är de där högtalarna som är vända mot de på scenen.)
Så jag spelade troligtvis fel ganska mycket för jag inte hörde nått. Inte ett skit faktiskt. Tror jag hörde en gitarr förresten, men det är ju liksom sång och trummor jag behöver för att orientera mig bättre i låten. Så nu fick jag ju kolla på hur rytmannen till gitarrist spelade. Vilket fick mig att spela efter i nåra toner, o ja, ni fattar. Jag är inte helt nöjd. MEN jag skyller faktist inte på ljuteknik-killarna. En av dem är nämligen vansinnigt snygg. *Dreaming away*
Utan jag skyller på att vi inte fick något genrep. Vem I helvete kom på den idén? Den kan ju då inte riktigt ha alla gafflar i lådan så att säga. Den skulle vi verkligen behövts. Allra mest ljud teknikerna däruppe vid läktarn.


Men ja vad gjorde jag då? Jo jag dansa. En kille i en utav ensamblarna jag spela med sa:
Ös på som fan på konserten för det kommer jag göra. Jag kommer hoppa runt där så om ni inte rör på er så kommer jag att få skämmas.
Det bidde visst så (efter vad jag hört från de andra) att det visst är jag som får skämmas. Inte ens SÅNGARNA rörde på sig så värst...

Aja. "...I am Iron Man. Duruduruduru du du du.. Dam dam damdamdam Duruduruduru du du du"

Jag och en ascool Nilla (länk till bloggen) Var grymma på Long before Rock'n Roll (-Mando Diao har skrivit orginalet)

Bye! "...I am Iron Man..." (Black Sabath)

SnickSnack
Tankar från: Nilla

Vi var ascoooooooooooola :D

2010-05-09 @ 11:10:51
URL: http://facenilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0