Mina humörsvägningar.

Ojo jag har dem jag med. Men jag försöker inte visa dem.
Värre blire när jag har PMS. Med tanke på förra inlägget kan jag nu säga att banan återigen går uppför. Men lugn. Backen ner kommer snart vara djupare. Bäst att jag stänger av datorn då! Kan bli pinsamt dystert på denna sida annars.

Jo ni förstår, jag blir inte så där ursinnig och arg, även om Sara vill tro det, som andra blir när de har PMS utan blir mer deprimerad. Så ursäkta om jag har skrämt upp er någon gång med läskigt deprimerande sms eller inlägg eller annat communicationssätt men jag har bara haft PMS.
O så gåre sådär som en jättetråkig bergochdalbana som bara går upp och sen ner utan att göra några roliga loopar o dylikt. Visst det händer väl att bägaren tinner över, om man ska vara lite klychig, men då äre inte bara PMSen som spelar in. Utan en hel del massa andra okula händelser.


En annan sak så här appropå.
Har beställt tid hos frisör på torsdag. Nu är frågan: För ett år sen hade jag typ kortare än axellångt hår. Väldigt snyggt måste jag säga, och nu har jag längre en axellångt. Såhär:

Ska jag ha kvar längden eller ska jag sklippa av det kort igen?



SnickSnack
Tankar från: Linnea

Tycker du ska klippa dig :) jag är lite inne på extrema saker (jag ska göra dreads) så om det är de två du väljer på tysker jag att du ska klippa! men har du ngn annan radikal idé hör jag gärna den :) Hihi

GREKLAND HERE WE COME<3

2010-05-18 @ 15:10:01
Tankar från: Linnea

Juste! Du såg väldigt fransk ut i kort hår också, om du nu gillar det eler inte? jag tyckte om det.

2010-05-18 @ 15:14:17
URL: http://chokladpralinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0