Monkey dude!

Japp, nu är det även inmärkt att jag är en redig liten apa.

Född i Apans tecken som en 92:a är har jag nu tatuerat in en sötsak på benet mitt.
Tjusigt som få och inplastat just nu. så ni får tyvärr vänta en evighet, i mina ögon kommer det gå en evighet innan jag får ta bort plasten, innan jag kan fotografera svartmärket så att ni får se.

Men snyggt blev det. Och inte för att skryta, eller jo jag skryter gärna, den kostade bara 300kr. Ni läste rätt 300 KRONOR!  Det är ju typ ingenting. Plus att det var en totaly handsome gay, som gjorder den. Det gjorde inte så mycket att det kändes lite rejält emellanåt alltså.

Nu ska jag väla kläder inför imorn. In på yr.no!

kl 8.00 åker klassen till stockholm och går på opera på kvällen. Kan bli spännande :D
Synd bara att det är Loa Falkman, jag gillar inte snubben precis. Vinprovning innan, Tror ni man kan smita iväg på det? Kanske kan få tillstånd om man tar med Geografi läraren^^


Aja Yr.no vare ju som gällde!

GAH!

SnickSnack
Tankar från: sara

wohooo nice! tur att du hade ett så himla bra stöd bredvid dig som såg till att du inte var nervööös :P

2010-05-18 @ 20:09:14
Tankar från: Camilla

Haha jag är sjukt pepp! Och jag vill se din tatuering imorgon! :D

2010-05-18 @ 20:20:15
URL: http://makewaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0