Sovmorgon!

Till kl 12 igen :D Det börjar vandra mot sommarlov tror jag bestämt.

Känner att det här kan nog gå. Ska bara plugga in ett jättejobbigt prov. Två prov tillochmed! Historia och Svenska. Oh! Det var visst Italienska med. Och om jag ska engagera mig och få ett MVG i Geografi behöver jag göra en extrauppgift.

Jag bor själv i det här läskiga huset tills på onsdag. Sen kan jag sova :P
Solen skiner och fåglarna kvittrar. Det kan inte bara gå fel nu.

Om tre veckor sitter jag på en strand i grekland. Och om fyra är jag i Stockholm.

TRE hela veckor. Sen är tvåan över och det sista året på Gymnasiet pch möjligtvis i linköping är över. Sen får vi ser vart det bär av. Tror jag ska spara pengar hela trean för att sen dra och lära mig att surfa i Australien eller något sånt.

Så tjejer. Vi får se hur det blir med det där att åka till England :)

SnickSnack
Tankar från: Linnea

var med och sy kjol om du vill, fixa tyg och resår bara;) puss

(skriver här med just in case)

2010-05-24 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0