Den fruktade vecka 39 står för dörren!



Fem prov! Fem sketnans prov! Det är vad jag har räknat ihop att jag ska ha tills nästa vecka.. Det och en uppsatts på 600 ord om fröken Julie (hate that play),
En fallbeskrivning på 2-3 sidor om en Peter
och en bok utläst till sida 248. 
                              
Yippiajyej m-F!

Så om ni tycker att jag har gått undergjord den senaste tiden är det inget, NIENTE, emot vad jag kommer vara de nästkommande veckorna (ska till italien vecka 40 IIIIIIHHH!).
PLUS! att jag råkar ha sagt att jag har "färdiga pass" till nästkommande 10 veckorna i simningen. Ha-Ha-haaaa. Trodde ni på den med eller?

Som sagt. Jag har lite att ta tag i. Och jag är inte redo för det!

Vem lura i mig att trean kommer gå som en dans?!  


DEN SKA DÖ!


och här är livvakten min som utför dådet!


SnickSnack
Tankar från: sara

hahahaha åh gillar när man bara ser den hotfulla frasen "DEN SKA DÖ!" och så skrollar man ner och ser en katt.. fast ja, rätt hotfull ser han ut

2010-09-21 @ 21:29:37
Tankar från: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

jobbigt med 5 prov.... :(

2010-09-23 @ 02:24:39
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Tankar från: madde

Drygt :(



(Om du tänkt svara hos mig, så använd min gästbok inte mina blogginlägg. Skriver detta till alla).

2010-09-25 @ 23:20:55
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0