Eyyo! kom igen komigen säg nanananana!

"Det ska va gött o leva annars kan det kvitta..." Och nu känns det osm om det kan kvitta. För Göt äre ju inte precis. Inte när man får ont i huvudet bara av att tänka på att det är vecka trettionio.

Men sen kommer ju vecka 40io:)

Men lite glad är jag ju ändå^^
Det har jag en viss person att tacka för.



Var fylle taxi igår^^. satt en hel eftermiddag och plugga i ett tomt hus osm inte är mitt elle rmin familjs. Och när det bidde tråkigt så sjäng jag singstar. Kulkul! nya rekord togs. Av mig och katterna som lever där inne med :)

SnickSnack
Tankar från: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

nopp, vi hyr bara huset än så länge... fast det är typ som vårat, vi får göra vad vi vill. och ägaren har aldrig bott här eller kommer alldrig bo här då dom har ett annat hus. :) men nu ska dom sälja de och vi får köpa de om vi vill... det är ett stort beslut och mkt som måste gå igenom osv... men rätt tufft skulle de ju vara och äga ett hus när man är 21. :D



2010-10-01 @ 09:48:52
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0