Vem är det som beter sig barnsligt?

Visst jag är en hurtig person, men för det betyder det inte att jag är en omogen liten skit med tandställning som inte tänker längre än näsan räcker!

Urs igår hade jag en mardröm med en av mina simmare i vuxencrawl. Han påstod att jag var opedagogisk och allt, bara för att jag inte gav den feedback han hade tänkt sig.
Men simarmtag hänger mycket på kännsla!

Så nu ska alla ha fått min planering för terminen! och om de då fortfarande tycker att jag är ansvarslös och en omogen artonårig tandställningsfjant kan de ju fråga sig varför de ens har betalat in pengar för att gå den här kursen!
Jag tar tydligen sådan kritik väldigt hårt, märker jag. En egenskap man borde ha märkt tidigare. 

Nä. nu har jag slappat nog! ska räkna ett mattetal till sen läsa lite italienska så jag drömmer på det fina Dante-språket.

Urs jag hatar torsdagar!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0