Hon gillar mig!

Studiedag då va, och ja. Jag borde varit i skolan och haft manusgenomläasning. Men kände att ne. Orkar inte det!
Istället blev det att sova till 10 ungefär och sen upp för att upptäcka att allt man gjort till PA:t försvunnit. Derför mitt lilla kaotiska inlägg förut.
Men i morn blir det nya tag! Upp kl 7 ska jag! För att fixa till allt lite mer! Och sen på iväg till skolan för att diskutera med rebecca om skolmiljön und so weider.


Blev vikarie idag från kl 17.30-19 ungefär för att sen gå på mitt eget pass kl 19-21. Min hjärna fungerar inte riktigt som den ska nu känner jag. Men förhoppningsvis blir det en redig summa nu till slutet av terminen :D
Man hoppas ska ni veta!
Jag jobbar ju i simhallen som en del kanske vet, och om ni inte visste det så vet ni det nu. ^^ Jag lär ut alla simsätten (4 stycken) till barn och vuxna. Vuxna är roligast att ha för de lyssnar och tar in och ställer följdfågor som är kloka nog så att jag orkar svara påt. Eller så köper de bara allt jag säger. Mohaha, I'm tha boss!
Men ungarna kan vara rena pain in the as! Hade en unge idag som vägrade simma OCH vägrade hoppa ur i vattnet! Fy fan för sånna snorkråker alltså! Inte fören jag hoppade i simmade han iväg med orden: Jag tänkte precis börja simma! Då hade ju jag blött ner mig i onödan.
-Jag är gammal simmare, jag gillar inte att bli blöt. Obvious!

Men sen finns det de där urgulliga som bara: Kan inte vi ha dig jämt! vi gillar dig mer än våran andra tränare.
Och sen står o bara kramar en tills man måste säga åt henne att gå^^

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0