i'm blue dabadidabada...

Dagen har varit låååång!
Vakna vid 8 av mamma. eller egentligen först vid 6, sju någon gång. Eftersom att jag glömt att stänga av klockan.
Sviintrött! det var vad jag var när mamma kom in och sa att det var dags att gå upp nu.
Halv 9, halv 9 som i 8.30 och inte som i 4.5, kom jag upp på fötter och gjorde mig beredd att intaga den fina lördagsfrukosten som ovanligt nog bestog av te och macka. På Dagens schema stog:
*Skjutsa in david till Lambohov
*Rensa ur huset och fylla en kärra för att köra den till tippen.
*Hem och städa
*Skriva klart Filosofi-uppsattsen. (Det är typ 5 meningar kvar.. elller 1-2sidor :S)
*Få hit några som ska kolla på P3-Galan med mig :D

Jag har gjort allt fram till och med hem och städa punkten. Nu känner jag mig bara dåsig och sviintrött som sagt.
Jag kom nämligen hem igår vid 02.10 ifrån norrköping och en utgång utöver det vanliga. Trotts en helnyckterkväll som på två glas cola hade jag det otroligt kul! Dansade på mina höga klackar och struntade blankt i att jag kanske bara står och gör samma rörelse igentligen.

Körde gjorde jag med. Var en så kallad fylletaxi och tog mig sedan hem från norsholm till linköping helt själv och gäspandes, och inte avskräkte det mig. Jag är redan taggad för att gå ut igen någon gång! Har ju fortfarande finfina mynt i krogkassan jag har i form av en apa^^ (Fick den i 18-års present, men tror inte att det var meningen att det skulle bli en krogbössa..)

Nä nu ska jag nog hoppa in i duschen och börja planera kvällen fram till det är dags att sätta sig med massa chipspåsar och simmaraxlar i soffan och kolla på hipphipp och P3-guld!

Puss hej!
(Detta med bloggandet kanske funkar ändå..)

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0