It's clean!

Wow ni ska se mitt rum! Det är hur städat som helst.


... Kanske lite fel sak att skriva efter ett upphåll långt som det jag haft precis. Men istället för att börja berätta om vad som har hänt innan idag så börjar här ett nytt kapitel. Ca 2 månader innan mitt nya liv börjar som fattig student eller möjligtvis jobbsökande 19 åring. Jobbsökande är jag förvisso redan, men jag tror ni fattar vad jag menar.
På fredag tar sommarjobbet slut, är det någon som behöver hjälp? Jag behöver verkligen alla pengar jag kan få har jag upptäckt. För vad som än händer i hlst kommer jag att få bli ägare av en egen lägenhet. För till Örebro följer jag inte med, mina föräldrar ska flytta dit


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0