Vad ska man nu göra?

Så har man inga lektioner kvar.. vad gör man då?
Jo man sitter och spyr lite på att man har så fruktansvärt tråkigt.. Fast ändå är det en helt vanlig söndag.. jag brukar väl ha det tråkigt då?

Rolig dag igår. Liseberg och atmosphere! Köra bil i tre timmar dryg. Vi var två som körde.. därför typ endast tre timmar^^
Atmosphere var för mig en liten besvikelse. trots att det skulle vara så HÖGT!!! men nä. vart mer skrämd av Antons gröna ansikte när jag tvinga med honom på uppskjutet. Han var ju tvungen att åka en utav pinnattraktionerna. (fast fick lite skuldkännslor när jag såg hur rädd han blev, stackarn) Inte för att han är rädd för höjder. pff nädå! (host) Fast jo. han är nog lite rädd för höjder^^

Skratta mig nästa sprickfärdig i spinnrock också. Haha Anton du är för underbar! Och alla andra som skrek för den delen. Jag har nog inte garvat så mycket på länge.

Mindre glad vart man kl 5.30 imorse, någon hade spytt ner sig så man var tvungen att ställa denna någon i en dusch...


Men men!  imorn får det allt ta och bli soligt! Ska bada och tälta med klassen!! :D Dock ska man iväg och besiktiga farmors bil tisdag morgon! D:
Toppitopptopp!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0