De två konserterna:

Onsdagen:
det var tänkt träning på morgonen. Jag hade planerat in det ända sen i måndags då vi fick reda på att det var sovmorgon till kl 15. Eller iaf 12.50 för min del^^
Men ett rep blev det med Gruppen till Ljungsbro.

Och efter baslektionen (som började kl 12.50 :P) Så vare ju meningen att jag skulle möta upp gruppen igen. Men eftersom att de hade bestämt sig för ming så blev det en pucko och två otroligt goda mackor från hemköp till mig istället. Vilken tur att jag fått så liten mage nuförtiden att jag faktiskt blev mät av det där :O
Juste jag hade visst en banan också så den kan ha bidragit något:)

Till missionkyrkan men ett stopp på PC-punkten innan för att lämna in mitt kära USB-minne.
Iaf i kyrkan blev det att efterlång väntan (ca20 min) lite roligare då jag fick smaskig information om en viss konsert som ska hållas i februari.. Men det får ni vänta med att höra till efteråt:P

Det blev senare genomrep och liknande för att sen börja den sterssiga, nervösa, osäkra konserten.
Tänk att vi han springa utför sen uppför trappan i högklackat(!), slänga av klänningen och på med nattlinnet, krångla med knappen springa ned för trappan (nu utan skor), dubbelkolla att ljus+sånt där runt papper för att handen inte ska bli full med stearin+extra papper att hålla i för att slippa för mycket svett är med, tända ljusen och att lugnt och sansat gå ut i led och sjunga ut tonen c när sopranerna sjunger andra versen av "När juldagsmorgon glimmar".

Lite roligt från den här konserten:
Under omlädningen till finklänning nån halvtimme innan allt skulle dras igång märker jag att ingen har vita strumpbyxor på sig utan svarta. Förskräkt utbrister jag: VA?! Får man inte ha vita stumpbyxor?
<Jag tyckte det var kul iaf>

Och det pinsamaste: Jag lyckades tappa bort en sko!
Ja det är sant!
Och sen fick jad reda på att stefan, en av körledarna/lärarna hade gått runt och frågat folk om den.. Så då sprang jag runt och fråga folk efter Stefan : "...För han har min sko!"
Hahahah hur kul lät inte det egentligen?

Aja.. nu orkar jag inte skriva mer tordagens missöden och nöjen kommer imorn. samt en sammanfattning på de båda dagarnas körinsattser.

Gus vad jag skjuter upp detta. MEN JAG ÄR TRÖTT!!! OK?!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0