Konsten att träna på gym.

Att träna på gym är bara en pers att ta sig dit.

Var ju på sjukhuset idag ock röntgade tanden, trodde att det skulle ta så läng tid som de hade sagt, alltså 45 minuter, så jag sa till mina lärare att jag kanske inte kom på deras lektion. Nu var det ju så att det endast tog 20 minuter så om jag skulle hunnit tillbaka till den sista lektionen och bara komma ca 5-15 minuter försent. Beror lite på hur fort jag gick. Men med tanke på att jag fick tillåtelse att vara frånvarande från hela lektionen så var jag ju inte så dum att jag gick tillbaka till en mördar lektion. Nej nej! Jag gick istället till en lårmördar träning på ett gym. Men det var häligt. Hann ju träna OCH komma hem med 17.35 bussen. Det är härligt. Hann ju träna hela 1.5 timma!

Men konsten med gym. Man ska se snygg ut. Det gäller att ha kläder som visar att man är van träningsmänniska. Antingen går man i tajta kläder eller så går det att ha en lite slappare tröja om det ex är en tröja från blodomloppet. Och allt är en tävling. Man ska visa sig tuffare än den som redan står brevid och kört ett tag. Det är bara att dra igång på en fart du blir varm på på tre sekunder.

Jag gillar inte gym. För mycket folk som kan se min långsamma fart och mjukiskläder som man har till idrottslektionerna i skolan.

Men jag ska tillbaks imorn! Ska det va så ska det va! Plus att det är gratis. Mohahaha! Sen blire att springa ute och köra pilatesboll här hemma. Japp japp.

Men nu: Citron SORBET!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0